hujšanje

Hujšanje

Topilci maščobe in hujšanje

Vsak posameznik se lahko reši odvečne maščobe, shujša in zniža telesno težo! Recept za hujšanje je več kot enostaven in splošno poznan – primerna prehranatelesna aktivnost.

Za dodatno pomoč pri hujšanju in kurjenju maščob pa vam pri HealthStock predstavljamo široko izbiro fatburnerjev, ki ta postopek pospešijo in olajšajo. Hujšanje je igra številk in osnovno pravilo pravi – v telo je potrebno vnesti manj kalorij kot kot jih telo porabi. Tu pa na pomoč priskočijo topilci maščob, ki z različnimi aktivnimi sestavinami pospešujejo porabo kalorij, znižujejo apetit in povečajo sintezo energije iz telesnih maščob. Pravilno izbran fat burner je pika na i v procesu hujšanja!

Topilci maščobe

Izraz »topilci maščobe« se uporablja za opis prehranskih dopolnil, kateri naj bi povečali presnovo maščob. Topilci maščobe povečujejo oksidacijo maščobe med vadbo in dolgoročno spodbujajo presnovo njihovo presnovo.

Seznam dodatkov, kateri naj bi povečali ali izboljšali presnovo maščob, je precej dolg. Najpopularnejša dopolnila vključujejo kofein, karnitin, zeleni čaj in alge.

Razlogi za priljubljenost teh dodatkov običajno vključujejo izboljšanje zdravja in povečanje izgube telesne teže in seveda kombinacija obeh dejavnikov.

CLA & L-Carnitin za zmanjševanje telesne teže

Cla & L-Carnitin je učinkovita in varna kombinacija, ki pospešuje izgubljanje odvečnih kilogramov.

Cla & L-Carnitin predstavlja učinkovito kombinacijo, ki pospešuje hitro, varno in učinkovito zmanjševanje telesne teže. CLA ima splošen pozitiven učinek na metabolizem maščob, ki pomaga zmanjšati količino obstoječih maščob in preprečuje nastanek novih maščobnih tkiv ob sočasnem varovanju mišične mase.
L-Carnitin telesu omogoča lažjo uporabo maščob kot vir energije. L-carnitina služi kot prenašalec maščobnih kislin v celične organele, kjer pri njihovi razgradnji prihaja do sproščanja energije.

Kofein

Dokazano je, da kofein povečuje delovanje živčnega sistema (SNS) in sprošča maščobne kisline iz maščobnih zalog. Ta mehanizem, ki se pojavi posredno s povečano koncentracijo adrenalina v obtoku, lahko poveča razpoložljivost maščobnih kislin za oksidacijo.

Kofein lahko v nekaterih okoliščinah poveča porabo energije (v mirovanju) ali oksidacijo maščob (v mirovanju in nizko intenzivnostjo), vendar so ti učinki precej manj učinkoviti kot pri visoki intenzivnosti.

OSTALI ČLANKI PODJETJA

Kaj je športna prehrana

Protein

Športna prehrana

Potreba po proteinih