Električna kolesa CRUSSIS

Električna kolesa CRUSSIS modelnega leta 2020 – Predstavitev v naravi (drugi del)

 

Vzpon na Vršič je vedno izziv za vsakega kolesarja. Malo smo imeli dvomov, kako bo šlo z električnim kolesom. Saj vemo, da električna kolesa Crussis omogočajo z motorji Bafang dobre zmogljivosti. Pa vendar je bil to naš prvi zahtevnejši vzpon. Pomeni daljšo obremenitev za električni motor in preverjanje ali je kapaciteta baterije 630 Wh dovolj velika za takšno turo. Električno kolo Crussis E-Atland 7.5S je že v začetnih klancih pokazalo svojo igrivost.

Električna kolesa CRUSSIS

Vzpon na Vršič z električnim kolesom CRUSSIS

Brez posebnosti smo zmogli voziti tako po klancih na cesti kot tudi bližnjih travniških razgibanih terenih. Električna kolesa so res odlična izbira za takšne terene.  Sledil je manjši počitek z razgledom na bližnje Julijce. Prekrasen pogled in kar težko se je bilo odlepiti od tega kraja. Slovenija ima res čudovito naravo.

kolesa CRUSSIS

Ampak tudi dvigniti se ni bilo prav težko, ko smo pomislili, da nas čaka nadaljevanje vožnje z električnim kolesom, ki ga poganja preverjen in zmogljiv Bafangov M400 motor z navorom do 80 Nm. Vmes smo srečali še kar nekaj navdušenih kolesarjev, ki so vozili električna kolesa in običajna kolesa. Je pa električno kolo vedno bolj pogosta izbira in zato jih je na cestah že kar precej. Električno kolo E-Atland 7.5S je s svojo barvno kombinacijo privabljalo poglede mimoidočih in kmalu smo spet zavili na bližnji hribček, da bi se še zadnjič razgledali pred osvojitvijo vrha prelaza.

Električna kolesa

Pogled v mogočno skalovje in prekrasno vreme sta pričarala veličastno vzdušje. A ne za dolgo. Napoved je obetala opoldanske plohe, zato smo jo kar hitro ucvrli proti vrhu. Električna kolesa nam to omogočajo. Kapaciteta baterije je kazala še več kot 30%, zato smo stopnjo pomoči dali na 3 in se pognali proti vrhu. In uspelo nam je. V manj kot uri smo prišli na vrh Vršiča. In to z vsemi postanki. Električna kolesa Crussis so prestala našo prvo zahtevnejšo preizkušnjo. Odlična izkušnja in nagrada – prekrasen razgled po okoliških hribih.

Najprej poziranje za električno kolo E-Atland 9.5S.

Kolesa

CRUSSIS

Potem pa smo dodali še njegovega manjšega brata 7.5S. Električna kolesa Crussis na vrhu Vršiča so privabljala mnogo pogledov sprehajalcev. Pristopili so in spraševali, kdo je proizvajalec in če imamo še kakšne modele na voljo. Navdušeni so bili na dizajnom in tehnično opremljenostjo.

Električna kolesa CRUSSIS

Čas pa je bežal in morali smo misliti na odhod. Oblaki so se že začeli poditi mimo okoliških vrhov.  Še zadnji pogled na okoliške vrhove.

Električno kolo CRUSSIS

Da ne bi bil spust preveč dolgočasen, smo naredili še malo reklame za električna kolesa Crussis na različnih zanimivih mestih.

Kolo CRUSSIS

Sledil je še končni spust pri hitrostih več kot 45 km/h. Tudi tukaj se je električno kolo E-Atland 7.5S odlično izkazalo. Nobenega motečega tresenja. Tekoče in lahkotno. Pomoči električnega motorja in baterije seveda zdaj nismo potrebovali.

Električno kolo

Kmalu smo prispeli do našega avta. Se na hitro okrepčali in naložili električna kolesa na zadnji prtljažnik. Po petih minutah vožnje nas je že ujel dež. Še dobro, da smo pravočasno prišli do avtomobila. Ustavili smo se ob cesti in pokrili električna kolesa s pokrivalom. Saj so odporna na vlago po standardu ampak previdnost ni odveč.

Tako se je končal naš marketinški dan testiranja in predstavitve električnih koles Crussis. Testirali smo električno kolo E-Atland 7.5S in zmogljivejšega brata E-Atland 9.5S. Oba električna kolesa sta brez problemov zmogla vse napore in terene. Navor 80 Nm oziroma 95 Nm pri modelu 9.5S je popolnoma dovolj tudi za takšne izzive.

E-MePoganja

Modelno leto 2020 je za električna kolesa Crussis že skoraj končano. Prodano je bilo rekordno veliko električnih koles in komaj že čakamo, kaj nam bo prineslo modelno leto 2021. Več bo znanega septembra 2020.