Električna kolesa

Kolesarji na električnih kolesih se gibljejo več kot ste mislili

Vožnja z električnim kolesom ima veliko prednosti. Tisti, ki imate električna kolesa se najbrž zavedate, da so e-kolesa lahko odlična oblika vadbe. Toda nova študija zdaj kaže, da lahko električna kolesa dejansko povzročijo, da se kolesarji gibljejo celo več kot kolesarji, ki imajo klasična kolesa. Tukaj je razlaga zakaj.

Ali dejansko vadite, ko se peljete z električnem kolesom?

Odgovor je očitno pritrdilen. Električna kolesa vas popeljejo do odlične vadbe.

Električna kolesa njihovim voznikom nudijo funkcije za premagovanje zahtevnejših izivov, kot so višji hribi ali pa daljše vožnje. Kar je res vabljiva sposobnost.

Obstaja splošno mnenje, da je vožnja z e-kolesom kot goljufanje. Kako je torej to vabljivo za nekoga, ki se želi potruditi in pokuriti kalorije? Dosedanje študije so pokazale nekaj, kar vas lahko zagotovo preseneti: vožnja z električnim kolesom lahko zagotovi precej dobro vadbo.

E-kolesa bi lahko bila primerna metoda za povečanje telesne dejavnosti, ki spodbuja zdravje pri zdravih odraslih.

Električna kolesa vas lahko pripeljejo do več vadbe

Ker so električna kolesa postala bolj priljubljena in cenovno ugodnejša, se je njihova uporaba razširila po celem svetu.

E-kolesa se promovirajo kot zdrava in trajnostna možnost prevoza, ki temelji na potovalnem vedenju e-kolesarjov. E-kolesarji potujejo na daljših razdaljah kot kolesarji s klasičnimi kolesi.

Vozite se dlje in bolj pogosteje

Največja prednost e-kolesa je, da ljudem, ki običajno ne bi vozili kolesa omogočijo vožnjo s kolesom – in ga vozijo pogosteje ter dlje.

E-kolesa omogočajo voznikom več nadzora nad stopnjo intenzivnosti – kar ima presenetljive koristi za telesno pripravljenost. “Ni zabavno, ko postane raven napora previsoka, ko pečejo stegna in pljuča. Če lahko zmanjšate napor na raven, ki je za vas prijetna, potem je vadba resnično bolj zabavna in prijetna.

Posledično se kolesarji z električnimi kolesi vozijo dlje časa in grejo na daljše ture. Hitreje pridete do cilja, zato je obseg lokacij, do katerih lahko pridete v razumnem času, močno razširjen.

Kolesarjenje in kardio vadba

Kardio, znan tudi kot aerobna vadba, je vsaka vrsta vadbe, ki sega med nizko in visoko intenzivnostjo in dvigne vaš srčni utrip. Prednosti stalne kardio vadbe so izboljšana zmogljivost pljuč, zmanjšan stress, urejena cirkulalcija, zmanjšan srčni utrip v mirovanju, izboljšana presnova in znižan krvni tlak.

Povečana presnova pomeni, da boste lažje kurili maščobe in shujšali, predvsem pa kardio vadba ohranja srce močno in delujoče.

Kolesarjenje je ena najpogostejših in najbolj zanesljivih oblik kardio vadbe. Čeprav je skupna skrb tista, ki primerja učinkovitost e-kolesarjenje v primerjavi s tradicionalnim kolesarjenjem, raziskave kažejo, da je e-kolesarjenje enako učinkovito kot tradicionalno kolesarjenje. Običajno kolesar na e-kolesu izgubi med 300-400 kalorijami, medtem ko na tradicionalnem kolesu približno 400-500 kalorij na uro. Kolesarji lahko prilagodijo tudi intenzivnost svoje vadbe s spreminjanjem ravni pomoči na svojih e-kolesih.

Prednosti električnih koles:

  • Hitrejše premikanje
  • Pokrivanje večjih razdalj
  • Zagotavljanje manj potnega načina za vožnjo na delo

E-kolesarjenje je tudi aktiven način prevoza, ki omogoča tistim, ki sicer večinoma sedijo, v svoje življenje vključijo aerobno vadbo. Rezultati kardio vadbe vključujejo zmanjšano tveganje za bolezni srca, visok holesterol, sladkorno bolezen, debelost in celo nekatere vrste raka.

Kolesarjenje postaja bolj dostopno

Zdi se, da e-kolesa naredijo vadbo in natančneje kolesarjenje – bolj dostopno tistim, ki morda niso tako navdušeni nad telovadbo.

Lepota e-kolesa je v tem, da vozniku omogoča izbiro. Če želite lahko močno gonite, če ne pa bolj umirjeno in električno kolo bo opravilo svoj pomemben del za vas. Električna kolesa vam omogočajo fleksibilnost, ki se marsikomu zdi nepogrešljiva.

OSTALI ČLANKI PODJETJA

9 razlogov za nakup športne ure

6 mitov o hladilnikih

20 nasvetov za fotografe začetnike

Zimske Gume